Σελίδες

9.2.12

Μοναχική διαδήλωση για μια Κατερίνα


Δεν μπόρεσα να σταματήσω και να φωτογραφίσω το πανό. 
Αν περάσετε από εκεί αυτές τις μέρες, θα το δείτε...

     Λεωφόρος Κηφισού, κάθοδος, στο ύψος της Λαχαναγοράς, πριν από λίγη ώρα. Επιστρέφω με το αυτοκίνητο μετά από μια δύσκολη εφημερία. Οδηγώ στη δεξιά λωρίδα με σχετικά χαμηλή ταχύτητα. Οι μελαγχολικές μελωδίες του Lolek μόλις καταφέρνουν να υπερνικήσουν τη νύστα μου. Από μακριά φαίνεται η γέφυρα των πεζών. Μου αρέσει κάθε φορά να τη χαζεύω,  με τα ανθρωπάκια που την περπατούν να γίνονται όλο και πιο μεγάλα, καθώς η γέφυρα με πλησιάζει. Συνήθως υπάρχει αναρτημένο κάποιο πανό με κόκκινα ή μαύρα γράμματα, που καλεί σε διαρκή αγώνα τα ανθρωπάκια της γέφυρας και τους κανονικού μεγέθους οδηγούς των αυτοκινήτων που πορεύονται στη λεωφόρο. Πολλές φορές έχω σκεφτεί να σταματήσω  και να τραβήξω μια φωτογραφία με τα ανθρωπάκια που πηγαινοέρχονται βιαστικά πάνω στη γέφυρα, σχεδόν πατώντας επάνω στις κόκκινες και μαύρες αγωνιστικές φράσεις. Le rouge et le noir της απελπισίας μας.
     Σήμερα το πανό είναι διαφορετικό. Έχει μόνο κόκκινα κεφαλαία γράμματα. Le rouge sans le noir. Le rouge de l’ amour.
     ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!! Σ’ ΑΓΑΠΑΩ 
     ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ   ΣΕ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ
      Μεγάλο πανό, όπως αυτά των συνδικαλιστών. Ατομικός αυτός ο αγώνας, αλλά παθιασμένος και βροντόφωνος. Χωρίς περιστροφές και υπεκφυγές. Ειλικρινής, σαφής, κατασταλαγμένος. «Σ’ αγαπάω. Μη μ’ αφήνεις. Σ’ έχω ανάγκη». Ας το μάθουν όλοι, πεζοί και οδηγοί. Δεν τον νοιάζει, αρκεί να το δει κι εκείνη.
      Κατερίνα, μάλλον θα το δεις το πανό σήμερα ή αύριο. Προφανώς αυτός είναι ο δρόμος σου. Αν όμως δεν τύχει να περάσεις από κει και δεις μόνο αυτή την ανάρτηση, μη βάλεις like σε μένα, αλλά σ’εκείνον. Με την καρδιά, από κοντά, όχι με το ποντίκι.

5 σχόλια:

Α.ΣΤΕΓΟΣ είπε...

Αν μου επιτρέπεις...

Σε πορεία μοναχική... Ο διαδηλωτής υψώνει... Σημαία Ερωτική:
Μικρή ιστορία έρωτα
- χωρίς τέλος -
ζεις με κάποιον που μου μοιάζει ελάχιστα.

Ηράκλειο, 20.04.09

ΜAΡΙΑ ΔΡΙΜΗ είπε...

Πολύ όμορφο...

librarian είπε...

Τι γλυκό...
Ποια είναι αυτή η Κατερίνα που αφήνει το μοναχικό - μοναδικό επαναστάτη του έρωτα...
Δε ξέρω αν θα το δει, μπορεί και απλά να προσπεράσει, πάντως το είδες εσύ, έγραψες μια όμορφη ανάρτηση.
Αρκεί για εμένα.

Poet είπε...

Πολύ θα ήθελα να δω/ακούσω την πρώτη αντίδραση της Κατερίνας στην έκκληση του ερωτευμένου. Υποθέτω ότι, για να φτάσει στο σημείο αυτό, έχουν προηγηθεί και άλλοι καυγάδες και χωρισμοί. Αχ, έρωτα !!

Margo είπε...

Ακόμη κι αν δεν ανταποκριθεί η Κατερίνα, εκείνος έδωσε τον αγώνα του που σίγουρα δε θα πάει χαμένος. Στο μέλλον του κάποια άλλη Κατερίνα, ή Χριστίνα, ή Άννα θα ανταποκριθεί.. :-)