Σελίδες

23.1.11

Χαβιέ Μπαρδέμ και άλλες μπερδεμένες σημειώσεις


     Όλα μπερδεύονται γλυκά. Ήταν και τίτλος παλιού τραγουδιού της Μελίνας Τανάγρη. Δεν είναι όμως κάθε μπέρδεμα γλυκό. Μερικές φορές είναι εντελώς αταίριαστο. Όπως το μπέρδεμα της Λυδίας Κονιόρδου με το “Eurovision project”. Εκλήθη να «δώσει συμβουλή». Τι συμβουλή να δώσει κανείς για τη διοργάνωση της απόλυτης καφρίλας; Ευτυχώς, η εκλεκτή ηθοποιός διαφύλαξε την υπόστασή της υποχωρώντας έγκαιρα.
    Πενηνταεννιά χρόνια κατοικοεδρεύει η Ελισάβετ της Αγγλίας στο Μπάκιγχαμ. Μπορεί κανείς να φανταστεί ότι αυτή η γυναίκα υπήρξε ποτέ μικρό κορίτσι; Κι όμως φαίνεται πως υπήρξε. Ως μικρό κορίτσι εμφανίζεται στην ταινία Ο λόγος του βασιλιά να ζητάει από τον μπαμπά της παραμύθι. Καταπληκτικός κι εδώ ο Colin Firth, τόσο στις τραυλές όσο και στις εύγλωττες στιγμές του.
    Μερικοί ηθοποιοί είναι πλασμένοι να τρυπώνουν μέσα στους ρόλους και να βγαίνουν για ξελευθερία, έχοντας αφήσει το κοινό τους μαγεμένο. Τέτοιος ηθοποιός είναι και ο Javier Bardem. Αριστουργηματική η ερμηνεία του στο Biutiful. Ως «μια σχεδόν τέλεια ταινία» λανσάρεται στα trailers. Εμένα μου περισσεύει το «σχεδόν».
    Καλή ταινία είναι όταν τα λεφτά για τα εισιτήρια, το φαγητό μετά και τα έξοδα της μπέιμπι σίτερ άξιζαν τον κόπο, έλεγε ο Alfred Hitchcock.
    Γνωστή η αγάπη του Μπετόβεν για τη φύση. Έχει αποτυπωθεί με τρόπο απαράμιλλο και στην Ποιμενική του. Δικαιολογημένη όμως και η δική μου απορία, όταν άκουσα πουλιά να κελαηδούν στην εκτέλεση του Romance op. 50 από την Ορχήστρα της Ακαδημίας του Αγ. Μαρτίνου στους Αγρούς υπό τον sir Neville Mariner, που μεταδόθηκε σήμερα το πρωί από το Τρίτο Πρόγραμμα. Τόσο μεγάλη απορία, ώστε άνοιξα το παράθυρο να δω μήπως είχαν έρθει πάλι τα κοτσυφάκια που συχνάζουν στη γειτονιά μας. Όμως όχι. Φαίνεται ότι ήταν τα πουλιά από τους Αγρούς.
    Το Liquid days φιλοξενείται σήμερα στο ιστολόγιο-index Top Greek Blogs. Σας ευχαριστώ πολύ, παιδιά…



9 σχόλια:

Γιώργο Μπατζιλή είπε...

Διαβάζοντας σε για έναν ακόμη ηθοποιό της Αλβιώνος σκέφτηκα μήπως να στείλουμε έναν Ελγιν να τούς κλέψει την τέχνη τού θεάτρου.

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

Μήπως και στο "η θάλασσα μέσα μου" δεν ήταν υπέροχος ο Bardem;

ευτυχώς που υπάρχει και το Τρίτο...

να έχεις μια όμορφη βραδιά!

Margo είπε...

Χθες το βραδάκι, μόνη στο σπίτι (πρωτοφανές) άκουγα τρίτο και πέτυχα την ανάλυση της 4ης συμφωνίας του Malher με πολλές αναφορές στον Μητρόπουλο και στο τέλος μια φανταστική εκτέλεση από την συμφωνική του Λονδίνου.
Ήταν αρκετό για να μου φτιάξει η μέρα καθώς και οι επόμενες 10 τουλάχιστον:)

ΜAΡΙΑ ΔΡΙΜΗ είπε...

Πολύ καλή ιδεά, Γιώργο. Σκεφτόμουν χθες (ως γυναίκα ίσως) ότι αυτή την εποχή υπάρχουν καλύτεροι άνδρες ηθοποιοί απ' ό,τι γυναίκες...

ΜAΡΙΑ ΔΡΙΜΗ είπε...

Λύχνε,
σ' ευχαριστώ που πέρασες!

ΜAΡΙΑ ΔΡΙΜΗ είπε...

Μαρία μου,
κι εγώ αυτόν τον καιρό το έχω ρίξει συστηματικά στον Μάλερ, ακούγοντας με τη σειρά τις συμφωνίες του (και αυτές που είχα ξανακούσει και τις υπόλοιπες). Εκπληκτικός συνθέτης. Έχω την Titan και την 6η με τον Μητρόπουλο. Αξεπέραστος συνδυασμός δύο γιγάντων...

Top blogs είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε Μαρία για την ζεστασιά των λόγων σου και την ευγένειά σου!
Το blog σου διδάσκει την αληθινή έννοια του πολιτισμού, κάτι σπάνιο στις ημέρες μας...

Poet είπε...

Θυμάμαι ότι πριν από χρόνια η Ελισάβετ είχε ανακηρυχθεί ως η πιο κακόγουστα ντυμένη γυναίκα της Αγγλίας. Νομίζω ότι και το «γυναίκα» ήταν υπερβολή. Σε αντίθεση με τον Μπαρδέμ που, από τη λατρεία των γυναικών, φαίνεται να είναι το απόλυτο αρσενικό.

Τα συγχαρητήρια μου, Μαρία. Το αξίζεις.

ΜAΡΙΑ ΔΡΙΜΗ είπε...

Τόλη μου,
για μια ακόμα φορά σ' ευχαριστώ πολύ.