Σελίδες

10.5.10

Το μυστικό αλφάβητο


 (φωτ. Βούλα Παπαϊωάννου)
 Μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας, ένιωσα την ανάγκη να κάνω restart σε αυτό το ιστολόγιο. Να ένα πλεονέκτημα της διαδικτυακής ζωής που δεν υπάρχει στην πραγματική. Χωρίς ψευδώνυμο. Χωρίς πολλά διαδικτυακά παραφερνάλια. Χωρίς περιττά λόγια.
   Για το καινούριο καλωσόρισμα, ένα ποίημα από την τελευταία συλλογή του Τόλη Νικηφόρου Το μυστικό αλφάβητο (Εκδόσεις Μανδραγόρας 2010). Ένα ελάχιστο ευχαριστώ σε έναν ξεχωριστό φίλο που έχει συνοδεύσει το Liquid days από τις πρώτες μέρες του.

ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΒΑΘΥ ΓΑΛΑΖΙΟ

σ' ένα δωμάτιο παλιό, μοναχικό
σ' ένα δωμάτιο γκρίζο
να μου διαβάζεις το βαθύ γαλάζιο
και το κόκκινο,
να μου διαβάζεις ήχους, μουσικές,
να μου διαβάζεις ποιήματα

στο μισοσκόταδο τα μάτια σου να λάμπουν
να κελαρύζει, να μοσκοβολάει η φωνή σου
να πλημμυρίζει το δωμάτιο λέξεις μυστικές
που αχνίζουν και θαμπώνουν τα παγωμένα τζάμια

στα χείλη σου να ανθίζει
ένα χαμόγελο κρυφό
όπως πετούμενο που ξαφνικά φτερούγισε
σε ερειπωμένο σπίτι
ή ο ξενιτεμένος που επιτέλους γύρισε
στη μία και μοναδική πατρίδα του

να μου διαβάζεις ποιήματα
και να μ' αγγίζεις με το φως
με κείνο το αχνό λησμονημένο όνειρο

4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

Margo είπε...

Καλή αρχή και πάλι Μαρία μου, όμορφο ξεκίνημα με το ποίημα του αγαπημένου μας Τόλη.

Οι παλαιότερες αναρτήσεις; Δε θα μπορούσαν να μείνουν κλειδωμένες σε ένα μπαουλάκι;
Χαίρομαι που είσαι ξανά κοντά μας:)

librarian είπε...

Αρχίζεις πάλι από την αρχή; Και όλα τα πριν χάθηκαν;
Πανεμορφο ποίημα. Πάντα αναρωτιόμουν ενά οι άνθρωποι που μπορούν να γράψουν αυτές τις γραμμές μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο όλο!
Εξαίρετος ο Τόλης!

Poet είπε...

Ο Τόλης αγωνίστηκε πραγματικά από τα εφηβικά του χρόνια για να αλλάξει τον κόσμο αλλά, δυστυχώς, δεν κατάφερε τίποτα. Ή, μάλλον, το μόνο που κατόρθωσε ήταν να μην αλλάξει ο ίδιος, καλή μου librarian.

Μαρία μου, σε ευχαριστώ θερμά για την ανάρτηση του ποιήματός μου. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Μου αρέσει η νέα μορφή του ιστολογίου σου, ιδιαίτερα η ρομαντική φωτογραφία σου. Πράγματι ήμουν και παραμένω ένας από τους πιστούς σου φίλους. Φίλος του ήθους και της ποιότητας.

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους τους τομείς στις δύσκολες μέρες που ζούμε.